att de ska va så svårt att välja rubrik..

Har varit vaken ganska länge men igår så blev datorn alldeles knäpp, jag tryckte bara på en uppdatering sen vart skärmen hel konstig. Men nu imorse så fixade det sig, efter flera minuter med pappa när vi kollade vad som var felet. Sen fick den uppdatera sig en gång till igen och då blev allt normalt igen som tur:)
 
Snart gissar jag på att det blir frukost snart sen ska jag tvätta håret och fixa mig! Sen blir det väl stan med mamma och pappa.
Idag är det också bra väder, så man kanske ska sola mer?;) haha.
 
Bild som jag tog igår mot solen, vart lite konstig typ regnbågens färger? Men den var ändå ganska cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0