Ben&Jerry's.

Idag var ännu en jobb dag avklarad! Vi gick en till runda i alla rabatter sen fick vi äntligen göra något annat:D Klippa av grenar i Pilträden (visst heter de så?). Vi ska även fortsätta med det imorgon, men det är faktiskt roligare det än att rensa rabatter. Idag var de verkligen ett varmt väder vi var jätte slut på förmiddagen och förlorade energin sen gick allt bara långsamt. Men sen efter att ha varit hemma och käkat lunch och vi började jobba igen så hade vi mer energi!:)
 
Sen när jag kom hem var jag jätte sugen på glass så jag köpte Ben&Jerry's :D Köpte både till mig och mamma men vi delade på de, vi har kvar också som vi ska ta senare till ikväll.
 
Nu ska jag bara slappa hemma.
 
 
Jag hittade lite jordgubbar i vårt jordgubbs land^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0