Bildbomb från när jag var liten.

Nu så tänkte jag visa bilderna:)
 
Kan ju bara tipsa er att bara inte kolla på bilderna utan också läsa texten så ni förstår vad jag gjorde eller berättar om dem.
 
Jag när jag cykla^^
I detta hus växte jag upp i när vi bodde i Skelleftehamn, många minnen där ifrån^^
 
Söt grimash, iallafall det är jag och min lillebror Robin^^ Klänningen jag bär på de är såna där kläder man bär i Vietnam och den är också köpt där.
 
Har ingen aning vad vi/Robin försöker göra här men?^^
Jag och min kusin^^
 
Robin och min(våran) första hund när jag var liten. Hon hette Frida, här är hon bara en liten valp^^
Här är Frida^^ Fortfarande en valp då också.
Jag,Robin och min bästa kompis då typ. Han bodde granne med mig och vi var med varandra nästan varje dag^^
 
Här är både Frida och våran andra hund (båda var då "vuxna" eller hur man ska säga). Våran andra hund hette Aqua och hon var den finaste hunden som jag lärde känna tyvärr så är inte hon i livet utan hon dog när hon vart 6år och hon dog av hjärninflamation:( För en fästing hade bitit henne. Hon var verkligen en fantastisk hund^^.
 
Här är vår stuga, fast vi har inte kvar den. Det var länge sen vi sålde den;)^^
Min och Robins lådbil som pappa byggde åt oss, den höll i 5år typ:S. Men sen gick den sönder eller ja vi gjorde typ sönder den, de började med jag och Matilda men det tar jag inte nu haha.^^
 
Detta är Maja det var min(vår) första katt, vart över lycklig när vi skulle skaffa en katt. Jag hade alltid velat ha en söt katt men det blev som aldrig, men den dagen då fick vi henne. Dock är det är när hon är lite äldre hittade inga bilder på henne när hon var nykommen.
Sen skaffade vi en till katt som hette Pärlan hon och Maja var typ bästisar:P
Pärlan var en ras katt en Maine Coon. Dock så finns inga av dessa katter kvar längre vi sålde de för länge sen. Nu så har vi katterna Joker och Cira, Jocker har varit med oss hur länge som helst och han är en speciell katt^^.
 
Ja det var alla bilder jag ville visa, hoppas ni orkade läsa och se;)

Kommentarer
Postat av: Semlan-Foto

söta bilder :D

2012-07-10 @ 17:48:26
URL: http://semlanofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0