blir stan imorgon också

Har nyss käkat lunch och har kommit hem för en stund sen. Vi kollade mest bara på stan eller först så for vi på banken och jag fick fylla i pappren osv. Ska nämligen skaffa ett konto och sådant:D Så vi ska imorgon också på stan och ta foto på mig (haha) som jag ska ha till legitimationen.
 
Annars gick vi runt och kollade i affärer, hittade ett par shorts på Ginatricot som jag provade! Får se om jag ska köpa de imorgon;)
 
 
 
Inte så bra bild men, det är mycket mer cerisrosa sen kommer jag nog ta bort "skärpet"! Men annars satt dem som smäck på mig;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ska du inte köpa likadana shorts som hon på minigolfen då? Haha ;)

Kram Jennie <3

2012-07-17 @ 17:02:15
URL: http://theestars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0