Burträsk idag!

Godmorgon, vaknade typ för en timme sen men jag har suttit vi datorn bara hittils:P
Idag ska jag hinna duscha och fixa mig packa och äta lunch sen kl 13.05 går bussen till Burträsk! Vädret idag är verkligen inte bra:( Regnat hela natten och det fortsätter nu, så bäst att ta med sig regnkläder.
 
Jag vet inte om det blir så mycket uppdatering vi får se, sen har jag inte heller mycket pengar på mobilen..
 
Hoppas på att regnet ska försvinna så vi inte får regn hela dagen, det skulle va tråkigt. Det är verkligen inget sommar väder här!
 
Gjorde ett collage igår och alla bilder är fotade av mig, tänkte bara lägga ut den för att få lite sommar känsla ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0