Happy Wheels

Krille for nyss, har varit med han sen 19.00 typ?
Vi gjorde inte så mycket eller Krille ville göra så min dator blev snabbare sen så åt vi chips och vi spelade
Happy Wheels hahah!!
Det var nog det roligaste spel som jag har spelat, har sett den här kille på youtube "PewDiePie" spela det och det verkar ju hur roligt som helst så nu provade jag det:D Vart väldigt mycket skratt från mig (sorry Krille för mina galna skratt..). Om ni har spelat de någon gång och inte fattar varför jag skrattar åt det för personerna bryter ju ben och allt...så är det för jag har skade glädje hehe, inte den bästa grejen att ha men jag skrattar åt mig själv när jag slår mig så.
 
Nu ska jag gå ner och se på tv, bloggar mer imorgon hejdå!:)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ronja :)

haha de händer att ja kollar på pewdiepie ibland å de ä jättekul att ba se honom spela det ;p

2012-07-07 @ 23:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0