I got this feeling on the summer day when you were gone.

Jag är verkligen riktigt trött, man blir så slut efter att ha jobbat. Man går omkring ute och rensar rabatter (det fick vi göra idag). Kommer ju få muskler av detta haha:P
 
Men ska göra en tidigare kväll idag, jag gick och la med ganska tidigt igår men jag kunde inte somna..
 
Svar till Ronja:
 
Oj vad fina de blev! :O ja ha sett många videos när folk gör tidningsnaglar som ser failade ut även fast de ä deras största hobby att hålla på med naglar :S skulle int du kunna göra en videotutorial elr bild för bild hur du gör det? :3
 
Svar: Tackar:D Aha..jo det skulle jag kunna göra annars kan man söka på Google men visst kan jag göra det någon gång! Får se om det blir video eller bilder..har bara min mobil kamera och den har inte så bra kvalite för filmer haha;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0