pyssla

Lyssnar på musik just nu, har för ett litet tag sedan rotat i massa foton och fotoalbum;) Roligt att kolla, men jag sökte faktiskt efter ett speciellt foto dock så hittade jag det inte men tog några andra;) Ska nämligen göra ett födelsedags kort för snart fyller min morbror år:D Eller ja typ om en vecka och några dagar.
 
Så ska snart ta och pyssla med det, men annars så har jag pysslat med lite annat tog en ram och knåpade ihop det snabbt.
 
Ni kan få lite bilder:
 
Det var det här jag pysslade ihop, som ni kanske minns fick jag detta av Jenny det var choklad och tuggummi.
Nu så hänger denna vid mitt nattduksbord^^
 
 
 
 
Hittade bland annat dessa bilder på mig, från när jag var liten. Det är inte dem jag ska använda till kortet så ni vet;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0