Skellefte Älven.

Nu har jag tid att blogga:) Jag kanske solade i 1 timme? Iallafall så imorse när jag vaknade först vid åtta att Cira ville ut ur mitt rum så sken solen så fint. Sen när jag vaknade kanske vid 10? så var det ingen sol utan bara moln..då vart jag deprimerad igen hehe..jag trodde jag skulle få sola, men senare så lättade molnen och solen kom fram. Jag gick på promenad med mamma och Teo vid älven tog med mig kamerna också för att fota, det är verkligen en varm dag! Men man ska inte klaga;) Sen när jag kom hem så la jag mig i solstolen dirket! Och nu är jag ännu brunare.
 
Ni kan få lite bilder från idag:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så här brun vart jag idag;)^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0