Blommor

Lyssnar på musik just nu och inte så mycket mer, har haft funderingar på att skaffa en ny blogg fast på blogg.se men med ett annat namn. Har tänkt på om mitt bloggnamn är ganska svårt?? Men har ju ändå haft detta bloggnamnet i 2år så, men så klart flyttar jag bloggen så alla inlägg hänger med!:) Men vi får se!

Annars idag så kom morbror hit och vi fikade ute senare for jag och mamma till Rydlinges (plantskola) och köpte lite blommor osv.

Sen har jag inte gjort så mycket mer;)

Men ni kan få lite bilder från Rydlinge, de har jätte fin utställnings trädgård: (eller vad man ska kalla det?!)
 




(kanske inte de bästa bilderna men, de är tagna med mobilen).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0