dance like it was the last dance.

Sorry för ingen bloggning igår, men jag satt och plugga jätte länge med det 106 engelska verben! Vi hade provet idag och det gick väl hyfsat?!:)

Men jag har gjort 2 st nya inlägg innan detta så dem kan ni också se/läsa:D!!

Idag var det en vanlig fredag, fick tillbaks lite saker osv. På HK:n gjorde vi massa efterätter! Blandannat Jordgubbspaj, Citronpaj, Creme Brulee och en Chokladkaka med toffe (fast det var typ vanlig choklad?).
Men den här gången fick jag äta med den andra gruppen, de hade gjort jordgubbspaj, äppelpaj och snövittårta;) Jag fick äta där för det hade gjort alla sina efterätter mjölkfira så..
(Vi är delade på klassen så grupp2 är i ett annat hk:rum).

När vi hade haft engelska lektionen på morgon, det var ju den sista engelska lektionen:/ Så när vi skulle göra provet så delade läraren ut Dumle klubbor till oss!:D 
Så nu känner man verkligen att det inte är länge kvar!!

Kommer nog ändå sakna alla och lärare, hoppas man inte få en jätte sträng lärare i gymnasiet:S! Hehe.

Sen på hålet/långrast så gick vi till syslöjden så jag försökte göra lite mer på min kjol, men hann inte:/ Så tog hem istället för att fortsätta med den hemma. 

Lite bilder från dagen:

 
Hahaha, på slöjden Matilda klädde ut mig till Nunna:P En del av min kjol och Toves T-shirt som hon hade sytt!
 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0