Give me everything

Idag var det ju Norrhammar-kampen och ja det var ju inte så fin väder:( Men det var bara drygt, gå om kring där... Men iallafall min grupp vann poängjakten!:D Fast våran klass av alla 9:or vi kom 3:a! Iallafall inte sist. Men vi var inte så insatta i det. Det var en ganska lång och jobbig dag, ingen orkade något!

Sen efter skolan så gick jag, Amanda och Tove till stan! Det köpte sina skor sen jag letade efter något att ha på avslutningslunchen som är på torsdag! Först tänkte man att man bara ska va som lite mer finare uppklädd men nu när man hörde killarna vad de skulle ha på sig typ kavaj osv, då måste man kanske "piffa" upp sig haha;) (så fult ord "piffa"!). Men jag hittade inget just idag för jag var super hungrig!

Men ska på stan imorgon med mamma efter skolan ska köpa (eller mamma) en jätte snygg/söt kjol på Vero Moda, jag såg den i Piteå när jag var där med mamma och jag dog, det var den ändå kjolen jag skulle tänka ha jätte mycket (bär inte så mycket kjol). Så vi får se, sen så ska jag även köpa fast själv. En jeans jacka på BikBok det var som slutrea där så jag hittade en som kostade 149kr! Alltså det är värt!! Fast den var i storlek XS så jag hoppas att jag ska kunna ha den, sen tänkte jag inte så bra..jag försökte gömma den bland kläderna men så smart som jag är kan man ju hänga av kläder!-.-'...
Duktig jag är. Man får väl hoppas att den finns kvar och passar perfekt:D



Hahaha igår på Kik, jag och Tove hade ganska skoj med att göra egna Smileys! Titta på min fina robot!:)

Kommentarer
Postat av: - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

grattis till din grupp iaf :D

2012-06-12 @ 11:10:27
URL: http://thaipinnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0