I don't care what the say, just be my self.



Har inget att göra just nu:(
Tråkigt, inte så många sociala. Förutom Amanda på msn;)
Som ni kanske ser så har jag gjort bloggen lite bredare eller alltså där jag skriver! 
Jag vill göra en helt ny designe, jag ha provat för jag skaffade en till blogg fast den är bara för att prova på att göra designer där, men allt gick inte riktigt som det skulle:/ Är inte direkt proffs på att börja om från grunden på en design!:P Men man lär sig senare.

Imorgon vet jag inte vad som händer, duscha iallafall! Sen måste jag nog ta och städa;)

Sen tänkte jag tipsa om min kompis Alvas blogg. Hon har nyss skaffat sig den och jag tror hon blir glad om ni kikar in på den!:D
Jag ska hjälpa henne i veckan med en design till henne och jag hoppas att det blir bra!;)

HÄR kan ni se henns blogg!


Tog bilden för ett tag sedan, provade en ny god yoghurt och den ville Teo gärna smaka;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0