lagarbetsdagen imorgon.

Måste snart göra mig klar för sängen!

Imorgon så ska vi samlas kl 09.00 på Erikslidsbacken/OKQ8-backen.
Vi ska spela brännboll mot våra arbetslag alltså våran korridor som heter  Beta så arbetslaget Beta ska vara där, sen på eftermiddagen ska vi dra till Vitbergsbadet!:D Man kan ju hoppas på sol och värme så det går att bada. Kommer iallafall ta med mig badkläder.

Nu tänkte jag visa Jeans jackan jag köpte på BikBok, tur att de har 50% rea!


Sen ser bättre ut i verkligheten, kan ta ett bättre kort någon annan gång!
Hade väldigt tur att den fanns kvar, eftersom det var den sista och att den passade mig för att vara storleken XS.

Kommentarer
Postat av: - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

sv; jo jag fick det, men håller med att det är skit jobbigt med kommentarerna, gav dom ett stort minus där på feedbacken jag skicka :)

2012-06-12 @ 23:39:15
URL: http://thaipinnen.se
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

snygg! :)

2012-06-13 @ 01:21:36
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0