Skolavslutningen 2012 års 9!

Har varit hemma ett bra tag men snart kommer min morbror och morfar och ska äta middag med oss, middagen består av grillat, potatisgratäng och sallad!:D

Annars i kyrkan gick det bra, kören och de som sjöng solo gjorde det jätte bra!
När jag kom hem så blev det tårta, gott..sen har jag blåst massa balonger och så satt vi upp volanger i taket;)

Ja, det var sista året med denna klass då och jag säger bara NU ÄR DET SOMMARLOV! 
Säger också tack till de andra skolorna och klasser jag gått med:) Speciellt Björnåkersskolan i Burträsk där jag trivdes väldigt bra också!!

Här kommer lite bilder:






Vår rektor^^ (han sjunger ganska ofta när det är speciella dagar haha)


Mina fina vänner! Matilda, Jonna, Amanda och Tove^^  




Fina klassen 9d^^:)

Betygen, är riktigt nöjd med dem!



Min fina familj:D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0