Tavlor.

Igår så hade vi den sista elevensval (bild). För nästa torsdag då är vi 9d på klassresa;)!

Så då skulle vi ta hem allt som vi hade gjort, så jag tog med mig mina två olje målningar som har suttit i korridoren, sen fick jag även ta en av Matildas tavlor. Hon ville inte ha den, så jag erbjöd mig att ta den istället:D
(Vem vet jag kanske sparar den förevigt och tänker "den tavlan gjorde min bästa kompis!" hehe).

Men så här blev dem, säg gärna vad ni tycker!:



Den här har jag målat, tyvärr så ser den bättre ut i verkligenheten. Kameran gjorde inte färgen rättvis;)
Tavlan heter Magic (man ska namnge tavlorna).



Här har ni mitt fina Körsbärsträd! Igen, jag vissade den förr i ett annat inlägg, men nu fick ni en bättre bild!
Den heter Cherryblossom. Det är den här jag är typ nöjdast med:)



Här är den tavla jag fick av Matilda, hon är jätte duktigt på att måla!:)
Som ni se så är det lite glitter på den också!

PS! Ja, tavlorna ser mycket bättre ut i verkligheten kan jag då säga!


Kommentarer
Postat av: Inspire me, Darlin'

Åh himmel va fint trädet är!! Du är jätte duktig :D

2012-06-02 @ 23:05:53
URL: http://inspiremedarlin.blogspot.com
Postat av: Inspire me, Darlin'

Sv: Varsågod :D

2012-06-04 @ 19:36:16
URL: http://inspiremedarlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0