Tiden med er har varit super!

Kom hem för ett tag sedan, följde med mamma efter lunchen till CoopForum för att handla lite saker;)

Men tänkte berätta lite om avslutnings lunchen, men först som kom jag dit och så stod det massor av elever och mina vänner Matilda, Jonna, Amanda och Tove:) Så vi var tvungna att vänta tills man fick gå in och sätta sig. När de har öppnat så skulle vi sätta oss klassvis sen fick vi bröd och dricka serverad av några 8:er senare maten och så var det massa underhållning lärarna sjöng osv. Sen fick vi efterrätt sen slutade vi 14.30!

Det här var den sista lunchen på skolan och med vännerna och klasskompisarna♥, nästa år sitter man med några helt andra okända!;)

Lite bilder:


Outfiten^^




Mat^^

Efterrätt^^

Det har varit jätte trevligt att gå i denna galna klass, men ni alla är jätte fina!
Även om jag inte gick med er från början och inte kände er alla så jätte bra, men nu i slutet kommer man nära varandra:)!

Kommentarer
Postat av: thaipinnen

tråkigt med avslutning :(



ps, har en ny blogg =)

2012-06-14 @ 16:29:23
URL: http://thaipinnen.myshowroom.se
Postat av: thaipinnen

sv; ja du kommer få det jätte roligt :D

Svar: SV: ja, jag hoppas det!:)
(Nu har jag också fått nya Blogg.se:/)
Elin

2012-06-14 @ 17:47:35
URL: http://thaipinnen.myshowroom.se
Postat av: ADARAS.se - VINN ZIPERALL!

sv: varsågod :)

2012-06-14 @ 18:22:54
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0