Uppdateringar, uppdateringar...

Nej! Gillar inte uppdateringar även om det är bra, men om den bara är på 28 av 50 då är det drygt!!:(

Jag pratar om min nya dator den uppdateras just nu och jag vill ju använda den! Men får väl vänta då och jag hoppas på att den inte är så seg då! Så när alla 50 uppdateringar är klara ska jag blogga mer!!
Just nu använder jag min lilla rosa haha;)

Annars kan jag ju bara berätta att till middag blev det grillat, gott! Soligt och fint väder sen kom molnen och regnet:/
Det känns inte som att det är sommarlov utan att det är en vanlig helg!? Men sommarlovs känslorna kommer väl snart!:D

Ha en trevlig lördag!


Middagen^^ (vi åt ute också).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0