Imorgon:D!

Sitter och ser på tv, funderar på att ta lite kvälls fika:)

Sen ska jag göra mig klar för sängen, måste upp tidigt imorgon!
Jag och mamma ska till Piteå, wihoo!
Shopping runda eller så kommer vi bara kolla omkring och sådant. Kommer säkert köpa nått där:) Det blir bara jag och mamma som far, mor och dotter tid haha. Nä, men det kommer att bli roligt! Vi ska även käka lunch där.

Vi ska försöka fara kl. 09.00 så vi är där typ 10.00 då affärerna öppnar ungefär. Tar typ bara en timme dit;)

Ni som kanske inte vet vars Piteå ligger så är det i Norrbotten jag bor i Västerbotten (Skellefteå). Jag tänkte på er som bor i söder osv, ni kanske inte är här uppe så ofta?:) Hehe. Tänkte bara nämna det så ni vet vars jag ska.


Haha, har jag roligt eller?:P Man behöver inte förvränga bilderna man kan göra det själv genom att luta huvudet ner och titta upp!


Här kan ni få en lite mer seriösare bild.

Kommentarer
Postat av: Semlan-Foto

Hoppas du får en bra 'shopping-dag' då :D

2012-06-02 @ 00:05:50
URL: http://semlanofc.blogg.se/
Postat av: Semlan-Foto

Hoppas du får en bra 'shopping-dag' då :D

2012-06-02 @ 00:05:54
URL: http://semlanofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0