Friluftsdag imorgon.

Imorgon har vi friluftsdag! Har valt ridning på SRK med Matilda, Jonna, Tove och Amanda:)
Eftersom dem är i stallet nästan varje dag, så valde dem det och jag vill vara med dem och det kan ju va bra att variera sig. För jag har alltid valt slalom;)

Men det kommer säkert bli bra, fast det var några år sedan jag red, har gått på SRK typ i 1:an, sen för några år sedan hade jag en häst som hette Candy när vi bodde i Burträsk.

Vi ska vara på SRK kl 8.30-13.00, så imorgon ska jag hämta Tove sen åker vi vidare till Matilda, ska få låna ett par ridbyxor sen så går vi till stallet. Tror även att vi ska gå tillsammans med Jonna och Amanda:)

Hoppas man får en bra häst! Kommer kanske lite bilder få, se om jag hinner.

Nu ska jag tvätta bort sminket sen bara lägga mig i sängen och spela lite på mobilen (har laddat ner några nya spel hehe), är lite trött efter nationella. Det tog alla hjärnkrafter haha!

Ja då vet ni nu vad som händer imorgon^^

Svar till Ronja:

Den nya bakgrundsbilden är jättefin :D men ja tyckte du sa nått om att du hade lagt upp en video på dansen på night flight? :o xp
Svar: Tack! Jo om du går in på kategorien Video så ser du den!:D


Bjuder på en bild jag har tagit, brukar vara tjejernas "hästfotograf" ;)
Har säkert 1000+ bilder på dem, om jag sätter ihop alla mappar!

Kommentarer
Postat av: ronja :)

varsego :P okej :)

2012-03-16 @ 21:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0