städat

Sorry att jag inte har blogga nått, men jag har städat;)
Extra duktigt, torka golvet mm. Sen hjälpt mamma och pappa att damsuga där nere!

Nu är jag äntligen klar och det luktar rent, haha;)
Annars idag händer det inte så mycket, Jenny kommer hit vid 21.00-22.00 för att hämta sitt No-häfte. Hon glömde det här på sportlovet:( Men om ni undra varför hon kommer så sent så skulle hon fara med några och Bowla här i Skellefteå:D

Nu ska jag måla ett till lager på naglarna, använder det nya som jag köpte igår. Det chockrosa:)
Kan senare visa hur det blev!



Tänkte bara vissa en bild på mig dagen innan jag klippte håret! Titta så långt och nu:

Kort^^

Är ändå nöjd att jag klippte av det lite mer slitna, men jag önskar också att håret växte lite snabbare;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0