the poison on my mind.

Lyssnar på musik just nu, idag så har jag duschat sen så for jag med mamma och pappa till Jula och Rusta, själv så köpte jag ett headset (jag fick inte med mig ett när jag köpte mobilen) sen på Rusta köpte jag hårinpackning:)


Oj, glömde rotera bilden.

Hade tänkt blogga igår via mobilen, men jaa..det går bara att skriva en rubrik och inte i självaste inlägget:S Fattar inte varför det gör så men, sen så skulle man ju kunna ha blogg.se appen men det funkar ju bara för IPhone:/ Sen så vet jag att man kan MMS:a men alla mina kontakter försvann..så jag har inte kvar det numret:(


Kommentarer
Postat av: Anonym

För att skriva mer än bara inlägget måste du trycka på "ändra redigerare" så funkar det :)

2012-03-08 @ 19:19:00
Postat av: Anonym

För att skriva mer än bara rubriken måste du trycka på "ändra redigerare" så funkar det :)

2012-03-08 @ 19:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0