starships were meant to fly.

Sitter och lyssna på musik, medans jag kör lite Wordfeud :)

Känner mig fräsch nu iallafall, tog ansiktsmask och hårinpackning:) Sen så klippte mamma mig, men tog bara topparna. Jag tror att mitt hår börjar växa nu?? Sen jag typ klippte av mitt långa..
Om man klipper kort, så tror man att det tar 1år att det ska växa:/ Men mitt hår börja bli lite längre, fattas 7cm typ för att det ska bli lika långt som jag hade förr;) Men ska försöka vårda mitt hår så bra jag kan!:) Vill ha långt hår.

Okej, nu fick ni ett inlägg om hår typ haha!

Ikväll blir det att se melodifestivalen, eftersom det är nu tävling på vem ska till Azerbaijan(??)
Egentligen är jag inte så inne i det, som man var förr. Men det är ju roligt att se vem som vinner!
Själv så hoppas jag på Loreen eller Lisa typ:)


Kommentarer
Postat av: Maja

-Tack! :)



Fin blogg!

2012-03-11 @ 10:21:53
URL: http://majairene.blogg.se/
Postat av: Lina | fotoblogg ♥

Fin bild (:

2012-03-11 @ 13:38:37
URL: http://liiinasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0