3 skoldagar denna vecka!

Chattar just nu lite på Facebook och lyssnar på musik:)

Idag var det en helt vanlig skoldag förutom att vi fick se på film ända till lunch, man kände att det var ju mycket roligare en lektion. Men himlar vad ont i rumpan jag fick av att sitta på bordet i Cafét Nästa gång tror jag att vi ska försöka ta en soffa!!;)

Idag på gympan hade vi ju Cooper, det var inte många med vissa var förkylda och andra var bara inte med..
Men vädret var skit, kan jag ju bara säga. Hela dagen har det stormat, duggregn och kallt
. Så det var inte det roligaste att göra men jag klarade det ändå!:) Fick ett G, vi springer ju på Norrvalla där har dem en sådan där löpbarna. Och det är 2000m(2km) man springer 5 varv.
Jag sprang det på 12 minuter och några sekunder Är nöjd! 

Denna vecka går vi ju bara i 3 dagar!! Eftersom det är Kristi himmelsfärds dag;)
Så det är ju skönt.

Imorgon dock är det nationella matte sista nationella, vi har C-delen:( Usch
, nä..det är om problem lösningar och det är jag verkligen inte så bra på så..Det får gå som det går jag gör bara mitt bästa!


Hehe, ni får en bild på mitt fika som jag tog när jag kom hem. Fast jag har just nyss ätit middag nu:)

Kommentarer
Postat av: - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

sv; jobbigt;)

2012-05-14 @ 19:24:12
URL: http://thaipinnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0