360 imorn på gympan.

Ser på tv just nu, men snart blir det väl att göra sig klar för sängen. Ska försöka sova lite tidigare, är oftast så sen på måndagar, hehe;) Inte att jag inte kommer försent till skolan utan att jag missar bussen (men då brukar mamma eller pappa skjutsa).

Imorgon så ska vi få sluta No:n tidigt för att vi som ville till 360, som är ett träningscentrum:) Jag ska dit och Matilda, Jonna, Amanda och Tove, sen säkert några andra i klassen. Man ska vara där innan kl 13.00 så vi måste gå ner till stan;)

Men det kommer bli skoj, har aldrig varit där förut så.


Kommentarer
Postat av: Ida

Svar; Idag har jag varit med två vänner :) själv då?

2012-05-27 @ 22:55:45
URL: http://idaveintie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0