Avslutningsfoto

Sitter och lyssnar på musik:)

Skoldagen har varit som vanligt, jag är snart klar med min olje målning som jag håller på med på elevensval. Ni ska få se den sen när den är klar!!:) Det är nog den bästa oljemålning hittills tycker jag.

Annars idag så skulle vi välja vad vi ville göra på avslutningsfoto som är på måndag, vi valde att killarna ska klä sig och bli sminkade av oss tjejer, och vi tjejer ska klä oss och se ut som killar:P
Kommer att bli en liten annorlunda skoldag!
Så jag har valt lite kläder från min bror:P

Så här kommer jag se ut nog, förutom att jag ska gömma håret och kanske inte ha på mig en vanlig bh eller något sådant, sen inget smink:



Fast kanske jag få låna en annan t-shirt?:)

Jag vet inte vad det andra niorna ska va, men iallafall 9c ska va smurfar:P

Kommentarer
Postat av: R E B E C K A [ aDanceLife ]

SV; Okej, vad kollar du på?



Jag sitter och svarar på kommentarer och sms:ar!:)

2012-05-03 @ 21:48:30
URL: http://adancelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0