cooper imorgon.

Har inte bloggat så mycket, men jag har hjälpt mamma och tvätta idag;)
Vi bor ju i kedjehus/lägenhet och då har vi som en tvättstuga där man tar en tid osv.

Sen så cyklade jag till Handlarn och köpte lite fika till familjen och Robins kompis:P

Ikväll ska jag och Robin ut och springa!
Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra imorgon, för då är det ju Cooper:/ Är inte taggad alls.

Annars händer det inte så mycket, ganska fin väder med sol. Fast det blåser lite och så skymtar molnen solen ibland. Jag vill att det ska vara sol och blå himmel och att det är hur varmt som helst!:)


Haha, jag och Matilda. Oseriös som oftast haha, nä;) Vi hade det bara roligt med våra turbaner.
Detta togs typ för länge sen^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0