död.

Har varit säng liggandes hela dagen:(
Har sovit ganska länge typ sovit bort hela dagen, usch
. Nä, jag brukar aldrig vara så här sjuk. Det här är första gången jag är sjuk denna termin..hehe.

Som sagt så hade jag rätt, jag har sjukt ont i musklerna (träningsvärk) jag skulle inte ha tagit i så mycket igår:(
För jag har varit förkyld i några dagar fast inte så här. Det gör bara ont av att vrida sig i sängen och att gå ner för trappan är det värsta. Alla muskler gör ont, när jag skulle gå ner för trappan för att få i mig lite middag så halsmusklerna gjorde så ont så det kändes som att jag skulle strypas, sen har jag ont i bröstmusklerna och i mellangärdet...skoj och mina ben är döda.

Men man vet ju nu att man har tränat!

Har även lite feber, så det blir att vara hemma imorgon med:/

Funderar på att äta, fick inte i mig alla mat heller. Sen fick jag tre tabletter som skulle göra så att musklerna skulle slappna av lite och det hjälpte. Men har ändå ont..sen nu så svettas jag ihjäl.

 

Kommentarer
Postat av: Märta <3

Hej sötnos!! Kan inte du kolla in min blogg?? :D Kommentera också gärna<33

--------> http://meramode.blogg.se

2012-05-29 @ 20:31:59
URL: http://meramode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0