igår- bilder Valborg.

Igår hade jag en jätte trevlig Valborgs med Jonna, Matilda och Amanda:)

Vi satt ute och käkade godis, sen tände vi eld. Och det blev mycket varmare, började frysa om fötterna;)
Sen så grillade vi korv och bara satt där och hade det roligt, körde lite sanning eller konsekvens haha:P
Först när vi hade satt igång elden så vart den helt vild (för det blåste) den bara for omkring och var jätte nära oss, så vi flyttade jätte snabbt ut bänkarna, haha! Men sen gick det bra, vi hade ju Jonna som var "grill" mästarn (eller lägga på mer ved mästarn)!
Det smällde även massa raketer.

Just nu så luktar mitt hår rök, känner doften så fort jag rör mig och när jag vände på mig när jag sov. Så det blir att ta en dusch!

Här får ni några bilder från igår:
Jag åt middag hemma och det blev tacos:D Mums!
Jonna i mina brillor och hennes hund Viggo (tror jag det är, eller så är det Benson)^^
Korv^^
Raket^^

Tyvärr så tog jag inte med mig systemkamerna men det blev lika bra med mobilbilder;)

Kommentarer
Postat av: R E B E C K A [ aDanceLife ]

Hej super fin blogg. En fråga bara, varför redigerar du inte bilderna innan du lägger upp dom på bloggen?

2012-05-01 @ 15:38:34
URL: http://adancelife.blogg.se/
Postat av: Jonna

Det är ju Renn roooooo

2012-05-02 @ 18:59:17
URL: http://fyraryttares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0