I'm all yours.

Är hemma idag också men det är då bättre med förkylningen, men jag har sjukt ont idag i min armar och ben:/ Ska försöka masera dem, för musklerna är så spända som en sten.

Igår kväll var det inte skoj hade så ont så jag inte kunde sova, visste inte vars jag skulle ta vägen! Så det var lite jobbigt men senare kunde jag sova, pappa gav mig massage så jag kunde slappna av i nacken:)

Ska nog ta och duscha snart och ta en ansiktsmask! Så man känner sig lite fräschare, ska iallafall till skolan imorgon eller jag vill. Måste få tag i mina engelska grejer för verbprovet är på fredag! Så nu vet jag vad jag ska göra imorgon, plugga. Sen i helgen så måste jag plugga So! Provet är på måndag..


Kommentarer
Postat av: Semlan-Foto

Grymt fin blogg :D

bloglovinbyte?

2012-05-30 @ 13:29:23
URL: http://semlanofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0