Plugg!

Väntar på att middagen snart ska bli klar:)

Idag har det varit en helt vanlig skoldag, men imorgon så slutar vi direkt efter lunch!:D
Så vi (Amanda, Tove och Matilda) funderade på att imorgon köpa Ica-sallad:) Så klart får Jonna också följa, men hon var sjuk idag:(
Så får se om det bli!

Men efter maten så blir det att plugga, så det kommer va dålig uppdatering tills på torsdag då provet är!! Buu..Jag kan inte så mycket om Judendomen och Islam bara vissa saker.


Arikv bild^^ (skulle faktiskt kunna tänka mig att han en fin liten text på fingret, men jag skulle inte våga att tatuera mig)

Kommentarer
Postat av: - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

sv; idag har jag varit på stan,självdå?:)

2012-05-09 @ 14:13:38
URL: http://thaipinnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0