standing still

Kom in för en stund sen, vi åt middag ute på altan. Det blev hämtmat:) Tog hamburgare

Annars idag har jag inte gjort så mycket, solat i ca två timmar idag också. Sen duschade jag sen slappna jag lite vid tv:n och tog ett äpple. Sen fick det bli att sola igen, hehe. Tyckte att jag var blek ändå (jag såg på mig själv och tyckte inte att jag var brun) Så solade ett litet tag till och nu är jag väl hyfsat brun!?:)

Kan ju bara säga att mitt ansikte är ganska brunt, min foundation kommer inte passa längre haha:P Ska väl försöka att inte använda foundation lika mycket ändå. Det är ju bra om huden får lufta sig! Får fråga kompisarna imorgon om jag blev brunare;)

Lite bilder:






Osminkad^^;)

Kommentarer
Postat av: - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

åh vad gott:D

2012-05-28 @ 13:29:35
URL: http://thaipinnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0