trollunge.

Sitter och målar naglarna just nu;) Kan lägga ut en bild sen på vilken färg!

Idag så hade vi ju avslutningsfoto, och det var jätte roligt att se killarna i smink, klänning och i jätte högklackade skor:P Själv var man ju utklädd till kille, fast jag var hur ful som helst, såg ut som en trollunge.

Vi fick även titta på bilderna snabbt och jag hoppas verkligen inte att hon tar den sista bilden, då alla typ log jätte konstigt hehe. Men aja, det ska ju ändå vara ett roligt kort?:)

Annars fortsatte skoldagen som vanligt, hade trampett på gympan och det var hur länge sen jag volta på studsmatta. Så jag kommer säkert ha ont i nacken eller något sådant imorn..

Efter skolan gick Jonna med mig för hon skulle till frisören så jag satt där en liten stund sen var jag tvungen att gå eftersom jag skulle ta bussen hem;)

Här kan ni få lite bilder jag tog, dock inte så bra för alla rörde sig men:


Haha, jag. Råkade blunda (Matilda som tog den bilden).


Amanda, Jonna och Tove^^

Jonna, i bakrunden står Viktor med peruk och klänning:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0