Nationella proven är klara!!

Chattar med Jenny och lyssnar på musik:)

Dagen har varit bra, solen har lyst hela dag men det har blåst lite så det var lite svalt. Men om det inte hade blåst hade det varit ett perfekt väder!

Ja, vi hade ju ingen sovmorgon eftersom vi hade C-delen det gick väl bra, hoppas jag. Om jag ska vara ärlig så gick det typ bättre för mig på den tyckte då jag, men då måste man ju även ha räknat rätt!!;)
Jag är kanske lite konstig om jag säger att det C-delen var enklare än B2:an (detta är nationella matte).

Nu är vi äntligen klara med alla nationellla prov!!:) Känns bra.

Imorgon är det sista skoldagen för veckan eftersom vi är lediga då!

Efter skolan gick jag bara en kort stund på stan, jag letar efter en fin/snygg bikini
gick in på H&M men det hade flyttat på dem och jag orkade inte söka så jag gick till Ginatricot men därfastnade jag som för ingen. För jag vill ha en bikini som är som en BH inte sådan här trekants bikinisar osv. Söker efter en ny för på klassresan ska vi tydligen till Piteå Havsbad och sova där osv, och jag kan inte ha mina andra bikinsar dem är lite stora så dem kommer väl fara av haha:S Men det verkar vara inne med trekants bikinisar, men får leta vidare!

Sen på CK
(CityKompaniet) på nedreplan så hade dem ställt upp en liten scen och sen såg jag att det stod någon där och jag kände så väl igen honom sen kom jag på det var ju han i melodifestivalen David Lindgren, han skulle visst uppträda där så. Men jag stannade inte där så länge han hade ju inte ens börjat sjunga. Han kommer ju från Ersmark som ligger i Skellefteå eller utanför typ vid Kåge;)
Jag är inte så stort fan av han, eller jag blir aldrig fäst vi artister. Jag bara lyssnar på olika låtar.


Jag idag^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0