Bilder från igår kväll!

Godmorgon har nyss vaknat, eller har varit vaken men har bara inte orkat stiga upp.
 
Igår var det jätte roligt! Vi lagade mat, prata massor, dansa, sjöng SingStar och käka lite godis:D
Jag var där till 12 och det blev inte lite bilder eller ja det kunde ha blivit mer (som vanligt) men iallafall 150 bilder från igår! De flesta är lite oserösa haha, men man ska ju ha roligt.
 
Tänkte bjuda på några:
 
Jag gjorde köttfärsen men Matilda hjälpte till medans jag försökte leta ost haha!^^
Jonnas vovsingar^^
Amanda hackade grönsaker;)^^
Titta så snäll jag var!! De hemliga jag gjorde igår de var att baka Cupcakes till dem!:D^^
Social vänner haha^^
SingStar, de var länge sen;)^^
 
Jag la ut massa på Instagram igår:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0