I feel free.

Ska läsa igenom engelska texterna sen så ska jag nog ge mig med att plugga. Det har verkligen inte varit en sådan dag när man verkligen vill plugga, eller man vill ju aldrig det men ni vet när man verkligen känner "Nu måste jag plugga!". Men jag ska plugga mycket imorgon, så uppdateringen kommer inte vara bra eftersom matte-provet är på tisdagen sen engelska-provet på onsdagen. Så efter onsdagen så blir det bättre bloggning!
 
Har inte gjort mycket idag, har för en ca 1 timme sedan sett på sista avsnittet av Williams Lista och den var bra. Så nu har man inget att de klockan 19.00 längre, så ni som inte har sett dem gå in på SVT-Humor och se!
 
 
This goes for both ends of the spectrum, me being a victim of bullying because apparently I was too skinny. Love yourself because you are worth everything. 
-Kenya
Bilder från: http://justgirlythings.tumblr.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0