Mysigt.

Är klar med mitt julpyntandet, fast var klar för ett tag sedan. Älskar när man julpyntar och allt blir bara mysigt, älskar julbelysning, de är nog mitt rum som mest drar ström haha! Men jag kommer sova gott i alla fall.
 
Glömde skriva de i första inlägget men ute så stormar det, har gjort det hela dagen nästan och nu blåser det riktigt ordentligt! Man hör hur mycket det blåser ute, snart lyfter väl träden från marken..
 
Så här blev min pyntning:
 
På mitt brickbord så ställde jag dit stjärnan och byte ut lime-ljuslyktorna mot en röd ros.
På mitt nattduksbord, Cira har en egen julstrumpa!
Min mini-gran som jag har haft i 16år, dock så var det massa lampor söndriga. Men vi ska köpa nya.
 
Bytte ut lime-tavlan jag brukar ha mot Matildas fina tavla som jag fick av henne som hon gjorde i 9:an!
Sen mys-belysning nu när man ska sova (har sängen nedanför).
 
Så nu har jag blivit av med allt som är lime nästan, prydnadskuddarna är fortfarande lime men får försöka hitta några röda eller något sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0