plugg vecka.

Har nyss sett film med pappa, vet inte vad filmen heter men den var i alla fall på TV3.
Ska nu ta och tvätta bort sminket sen göra mig redo för sängen sen gå och lägga mig, imorgon vet jag inte hur mycket jag uppdaterar för denna helg/vecka blir det väldigt mycket plugg. Tyvärr..inget som jag orkar men det måstes!
 
När jag gick modevisningen så var Alva och kollade på med en av hennes kompisar sen så kom Jenny dit också! Det var trevligt så jag fick träffa dem, har saknat Jenny eftersom vi inte träffas så ofta. Vi går på två olika skolor och hon bor i Burträsk, men vi ska nog planera att va med varandra snart!
 
Jag hoppas jag kan sova för Robin har en kompis här och de ska sitta i Robins rum och lana, haha. Fast jag tror inte på att de kommer vara vakna.
 
Bild från igår.

Kommentarer
Postat av: Jenny

guuud så fin bild!:O:O

Svar: Tack så mycket! haha
Elin

2012-11-25 @ 13:42:13
URL: http://jennuslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0