prat, prat och mera prat!

Har för ett litet tag sedan kommit hem från Alva, efter skolan så gick jag med Lina till Hemma kväll och köpte lite godis. Sen for jag hem och tog lite fika sen gick jag till Alva som tar 20min hon bor på andra sidan (det finns en ny cykelbro en bit bort). Så vi pratade massor och lite sådant. Eftersom det var längesen vi sågs, dock har vi inte pratat klart än så jag kanske ska va med henne imorgon, vi får se.
 
Men det var roligt och nu är jag hemma och ska snart äta middag, tror jag kommer upp med ett videoinlägg senare beror på om ljuset blir bra på datorn osv.
 
Jag hann då klart med kjolen så det är bra, sen nu håller jag på med min egna designade kjol!
 
Jag idag.
 
Godis.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0