Somebody Loves You.

Har för ett tag sedan ätit middag som bestod av kycklingsoppa, den var jättegod. Fast när man tänker på kycklingsoppa så tänker man på att man vore sjuk.
 
Annars idag så har dagen gått på som vanligt, är sjukt nöjd med matte-provet, fick 8 E:n och 5 C:n (8/5) så klarade E och jag blir bara glad av det! Sen klarade jag en uppgift som ingen annan hade och det var jätteroligt att få veta det eftersom jag aldriga har varit bra på matte, men att veta att man klarar det så känns det bättre inom sig. Veta att man kan om man verkligen vill! Engelska-provet gick väl bra några glosor som jag glömde men annars så svarade jag på allt, hoppas på det bästa.
 
När jag kom hem så bakade mamma lussebullar för Robin och hans klass ska sälja på Skyltsöndagen!
 
 
Bilder från: http://justgirlythings.tumblr.com/
 
Så nu är det bara att slappa igen, inga läxor eller prov på ett tag nu tror jag. Känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0