hamnar i himlen där änglarna gråter.

Nu ska jag ta och göra mig redo för sängen, måste börja sova tidigare. Har blivlit lite senare nu på tiden, så nu får jag ju inte sova de timmar jag vill. Förr då var jag jätte stressad när jag inte kunde gå och lägga mig i tid och att jag måste sova i 8 timmar, men vet ni?! Jag struntar i det nu, för alltså jag var super stressad och det är inte bra. Speciellt om man ska sova då ska man ju inte va stressad för att sova. Så nu känns det skönt att inte tänka på det, stress får mig att må inte alls bra. Dessutom får jag massa finnar osv, men jag kan också bli stressad för annat.
 
Men bloggar mer imorgon, jag hoppas att det kommer gå bra att prov gå inför modeshowen imorgon. Jag vill ju inte direkt se dålig ut och ramla eller något sådant!
 
Godnatt!
 
Bild från: http://justgirlythings.tumblr.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0