Take a chance

Har för ett ganska bra tag sedan kommit hem, dagen har rullat på som vanligt. Har sjukt ont i mina armar, muskelverk! På gympan igår så hängde jag liksom i ringarna där och jag skulle nog ha stretchat för eller efter. Gjorde till och med ont när jag skulle skriva med en penna. Världsliga problem, haha nejdå det går nog över snart. Man får väl tänka på att man kanske får mer muskler av det också.
 
Imorgon så fyller min pappa 49år, så nästa år blir det storkalas! Så senare idag ska jag göra ett fint litet grattis kort, har även kommit på meningar som rimmar och passar väldigt bra till de han ska få. Kan visa imorgon vad jag, mamma och Robin köpte till han!
 
Det är sjukt kallt ute också, ingen snö än för den försvann men det är frost på gräset, taken osv.
 
Saknar sommaren! En bild som jag tog i somars.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hälsa grattis till din pappa från mig! :)

Svar: Ja det ska jag!:D
Elin

2012-11-06 @ 16:09:03
URL: http://lovelivebelieve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0