tandläkaren.

Har nyss kommit hem från tandläkaren och de var inte alls roligt, jag är inte rädda för dem eller så men det är rätt tråkigt. Speciellt när jag får veta att jag har ett hål och det är första gången för mig, så det ska lagas och jag gissar på att sådan gör jätte ont? Sen hade jag visst tandsten på vissa ställen som hon tog bort så nu smakar det blod (usch!!).
 
Men annars så var mina tänder fina! Roligt också att jag ska laga hålet den 19 december..liksom snart jul och då är det julgodis som gäller!
 
Annars har dagen gått framåt!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hål är inte så farligt:) Be om bedövning, det är ju dock en spruta men då känns inte borrningen alls, sen om det börjar kännas efter ett tag om dom kommer till ett ställe som bedövningen inte nått så säg till så kan du få en till spruta, om du säger till i början att du inte vill att de ska göra ont så de vet om det:) Sen kommer din mun vara lite konstig efter bedövningen hahaha, typ fara åt fel håll när du ska äta och så men det går över under natten:)

Svar: Aa, jo bedövning skulle jag ha! Haha, annars hade jag nog dött. okej ja!:)Haha tack för att du berätta eftersom bara mamma och pappa haha tog fram om borren haha!
Elin

2012-11-12 @ 17:53:36
URL: http://jennuslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0