this is love.

Har pluggat lite nu på matten och jag känner mig ganska hyfsat säker, men jag hoppas på att det går bra och att jag får ett E, blir glad bara om jag får det! För matte är något som jag verkligen inte gillar eller är så duktigt på.
 
Nu ska jag gå ner och äta några pepparkakor för jag förtjänar det nu, haha. Kanske inte riktigt, men jag var sugen på det så. Det får bli det sista inlägget för idag, så säger godnatt!
 
Saknar denna brud, ni kan låssas som att mina "påsar" under ögona är inte där. Haha, det är så fult och jag vet inte varför jag alltid får så kanske borde göra en fettsugning där (skämt å sido!).

Kommentarer
Postat av: Jenny

Saknar dig med gumman!<3

Svar: <3 hihi
Elin

2012-11-28 @ 15:10:26
URL: http://lovelivebelieve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0