tisdag

Idag slutade vi kl. 12 åt lunch sen gick jag, Linda och Linnéa på stan en snabbis. Var tvungen att köpa sminkbortagningsmedel och ansiktsrengöring, köpte en ny fast samma märke. Det är en Daily scrub, så hoppas den funkar bra!
 
Idag har det snöat och inte lite heller, eller ja det är inte direkt 1dm snö än men det har snöta och så såg det ut som att vi var i en snöglob och någon skakade den för det var inte lite snö som föll från himlen.
 
Matte provet gick bra, skippade två frågor som jag inte alls kunde. Men är nöjd ändå, hoppas bara att det är rätt svar! Nu ska jag plugga engelska och det är inte alls skoj.
 
Jag och Teo idag, att vi är söta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0