torsdag.

Lyssnar på musik och inte mycket mer, det blev ingen prov gång men det blire till nästa vecka. Vi fick välja kläder sen så fick jag och Linnéa va med i mötet hur det är planerat osv. Jag och Linnéa är som med i "styrelsen" haha, vad fult det lät. Men vet inte hur jag ska uttrycka de bra. Det är med 2-3:orna.
 
Jag hann inte klart med kjolen men det hinner jag imorgon, i slutet fick vi se på en film som var från en modevisning på Balder (där jag går gymnasium) 2007, så nu fick man se hur det gick till! Det är jag, Ana Maria och Alice som ska gå modeller från 1:an. Spännande det kommer bli!
 
Kan visa kläderna i ett inlägg senare, jag har laggt upp dem förr men det var för ett bra tag sedan!
 
Jag idag, hade lösögonfransar på mig. Något som jag brukar inte ha i skolan, ska ha de imorgon också men jag kommer inte ha dem hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0