träna inför lördagen.

Idag på skolan så har det vara gått framåt förutom att man inte hann sy så mycket eftersom vi skulle få våra kläder, träna gå och lite info om hur vi ska gå och när vi ska ut. Men imorgon ska alla träna, delvis så ska vi träna gå på catwalken och prova kläderna osv. Sen finns det ju mycket annat att göra för de som inte är modeller.
 
Ni som är 97:or i Skellefteå och ska snart börja välja till gymnasium så kom till Balderskolan så kan ni se modeshowen på lördag! Mer info här på Balders hemsida: http://www.skelleftea.se/balderskolan/
 
Efter skolan så gick jag med Linnéa, Lina och Alice på stan ett tag sen så fikade vi på Kitchen och sen for jag hem. Nu ska jag ta och städa mitt rum!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0