frågelista

Vad heter du? Elin Jonsson
Gjort nått du ångrar? Jodå, det gör väl alla?
Är du blyg? Alltså jag vet inte riktigt det beror på, själv vet jag inte vad folk tycker om min när de träffar mig från början. Men ibland, men annars inte tror jag.
Vilken årstid gillar du mest? Sommaren!!
Favoritdjur? Hund och katt
Vad består din garderob av? Oj..alla möjliga kläder, skor osv.
Hur mycket pengar lever du på varje månad? Studiebidraget, som alla nog vet hur mycket de är.
Vad köpte du senast? Sockar, 2 ansiktsmasker, ansiktsrengöringsmedel och några droppar för ögona.
Vad är klockan just nu? 17.32
Har du åkt moppe någon gång? Jepp, jätte skoj. Dock har jag inte tagit moppekortet själv för jag vill/orkar inte bättre att börja övningsköra i framtiden sen bor jag ju så nära centrum.
Är du mörkrädd? Ja, tror alltid de ska stå någon mördare i något hörn haha.
Vart skulle du helst vilja ha piercing? Vet inte riktigt men ett till hål i örat isåfall.
Största svaghet? Maskar, äckliga saker de är.
Röker du? Nej och skulle aldrig göra det heller!
Bästa bok? EgoBoost (rekomenderas om man vill stärka sitt självförtroende ännu mer!)
Blivit rånad? Nej, som tur är och hoppas att inte bli.
Humör just nu? Glad
Vilka internetsidor besöker du varje dag? Facebook, Blogg.se, massa bloggar.
Kan man vara vän med sitt ex? Ja, självklart sen beror det ju på också vad som hände. Alltså om den skulle ha varit otrogen till exempel så skulle jag nog inte vilja vara vän längre tror jag.
Har du lätt för att kunna lita på folk? Jo det tror jag, fast man kan ju se när någon överdriver väldigt mycket.
Är du lycklig? Ja:)
Använder du smink? Varje dag haha, förutom helger då ibland
Vad har du för drömmar? Jag vill bli rik(Hollywood fru haha, verkar ju roligt) sen flytta till något varmt land och om man verkligen lyckas med skolan osv..så kanske man blir designer det skulle va jätte coolt!
Blivit tagen/hämtad av polis? Nej, jag är en snäll tjej gör inga dumheter;)
Blivit förföljd? Alltså inte hela vägen hem men en gång och jag blev super rädd för "den" började prata med mig osv.
Ringer det mycket till dig? Haha, nej det gör det väldigt sällan
Ringer du mycket? Faktiskt inte om det inte är något väldigt viktigt och om jag måste ringa mamma eller pappa;)
Vem ringde du senast? Mamma tror jag
Antal timmar sömn inatt? Kanske 6 tim?
Vem sov du hos senast? Jag tror de var hos Jenny eller Matilda minns inte?
Vem sov hos dig senast? Jenny var det tror jag, det var iallafall länge sen!
Vem kan du berätta allt för? Min bästa vänner och mamma, det beror ju på vad. Men är ganska öppen av mig om det är något viktigt jag behöver säga.
Vad ser du fram emot? Jag vet inte, allt som har något roligt. Nä men kanske att fara till Umeå med klassen kan ju bli skoj.
Vem vill du sova bredvid inatt? Cira som vanligt haha, det är min katt!;)
Vilken årstid är det nu? En väldigt kall höst, fast idag var det väl ganska bra väder.
Anser du dig själv snygg? Ibland har man väl sina stunder och man ba: "Snygg idag, check!" Haha, nej så är det inte. Men jag har väl lärt mig att se sig själv som att man duger. Sen självklart så tycker jag det finns de som ser mycket snyggare ut än mig. Men vadå, jag kan bara va mig själv och ingen annan.
Har du varit kär? Ja
Är du en bra partner? Jag hoppas då de, vet inte riktigt men nog tror jag de.
Vad åt du senast? Onyttig idag som när vi for på Frasses och åt på lunchen:P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0