Händerna mot himlen.

Idag har dagen rullat på som vanligt, bara sytt:) Inlägget nedanför kan ni ju se hur mitt första bebisplagg blev, sen idag hann jag ju med att leta efter ett annat plagg att sy och nu var de ju valfrit så har bestämt mig för en tunika kan man som säga:) I en härligt vinröd/rosa aktigt färg, kallar färgen från körsbär även om inte körsbär ser ut så.
 
Efter skolan så gick jag och Lina in på Hemmakväll och så köpte jag lite lösviktsgodis till ikväll sen så for jag hem. Idag så handlade mamma och pappa och hittade honungsrostade jordnötter wihooo, det är så gott kanske för att de är socker och att de är söta? Haha, är som lite sockerberoende ibland..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0