Hockey med Linneá!

Godmorgon, fast vaknade för ett bra tag sedan. Har ätit frukost och idag är solen framme för typ första gången i höst, det gillas! 
Fast det är frost på taken och marken men det verkar smälta nu när solen är framme, så det är nog inte så varmt ute.
 
Idag så ska jag till Linneá kl 15.00 för vi ska se på hockey, hon hade biljetter så då sa jag att jag kunde följa henne. Så det kommer bli roligt, har ju aldrig varit på en match men har alltid velat! Men den börjar 16.00 men då började mamma jobba så det blir att komma till henne tidigare:) Så ska äta middag hos henne sen va hos henne lite längre mot kvällen för mamma slutar senare idag.
 
Så jag ska ta och duscha sen fixa mig osv.
 
Ha en trevlig lördag alla!
 
Blev ganska suddigt men det är fönstrets fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0